Σελίδες

Τρίτη 21 Μαΐου 2013

Ανοιξιάτικα βραβεία!

 Χτες, με περίμενε μια πολύ ωραία έκπληξη από την καλή μου μπλογκοφίλη, που ελπίζω να τη συναντήσω κάποια στιγμή κι από κοντά, όπως έχει γίνει με αρκετές άλλες, την Κατερίνα Παπαευθυμίου. Ένα ανοιξιάτικο βραβείο, το οποίο έρχεται σε μια δύσκολη εποχή, αφού το κοριτσάκι μου δίνει αυτές τις μέρες Πανελλήνιες!
Και σήμερα ένα δεύτερο από την Τάνια Αρζόγλου , την οποία είχα την τύχη να τη γνωρίσω κι από κοντά!!!

Μετά το Πάσχα έχω αφήσει, για λίγο, τις αναρτήσεις για να ασχοληθώ με την κόρη μου, υπόσχομαι όμως να επανέλθω σύντομα ... και φυσικά χαρούμενη!
Ευχαριστώ λοιπόν πάρα πολύ την Κατερίνα και την Τάνια  που μου τόνωσαν το ηθικό και προωθώ το βραβείο σε πολύ αξιόλογα μπλογκς, παλιότερα και νεότερα, τα οποία θαυμάζω και παρακολουθώ!!!


Καλή συνέχεια σε όλες και καλές αναρτήσεις!!!

3 σχόλια:

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.